Oberbank Ügyfélportál
A jövő internetbankja*.
- egyszerű kezelés, modern design és napi 24 órás rendelkezésre állás
- számítógépen, okostelefonon és táblagépen egyaránt használható
- biztonságos dokumentumküldés és kommunikáció a bankkal
Ügyfélportál technikai ügyfélszolgálat
Hétfő-péntek 9.00 - 17.00 óra (banki munkanapokon)
+36 1 298 29 - 40
+36 1 298 29 - 43
ebsupport_hu@oberbank.hu
Pénzforgalmi kérdésekkel kapcsolatban keresse számlavezető bankfiókját, banki tanácsadóját.
*A szolgáltatáshoz Ügyfélportál felhasználói azonosító és internetkapcsolat szükséges.
Tisztelt Ügyfelünk!
Az ügyfélazonosítást 2019. október 31.-ig azon ügyfeleknek kell végrehajtaniuk, akiknek az elmúlt hónapokban bankunk már küldött erre figyelemfelhívást - több alkalommal is.
Az adategyeztetési kötelezettség a lakossági ügyfelek esetében most csak és kizárólag azokra vonatkozik, akik
- 2017 júniusa előtt (tehát több mint 2 évvel ezelőtt) nyitották az adott bankszámlát, és
- bankunk még nem rendelkezik a személyazonosságukat és lakcímüket igazoló érvényes okmányuk másolatával, esetleg
- változás következett be személyi adataikban, vagy
- kiemelt közszereplőnek (illetve közeli hozzátartozójának) minősülhetnek.
A lakossági ügyfelek többsége azért nem kapott a bankunktól külön értesítést, mert vele minden rendben, nincs teendője, a szolgáltatások zavartalanul a rendelkezésére állnak október 31-e után is.
Vállalati ügyfelek esetében a kötelezettség minden ügyfelet érint. Minden vállalkozásnak, így azoknak is, amelyek az elmúlt években már tettek tényleges tulajdonosi nyilatkozatot, most újabb és részletesebb adatokat kell megadniuk (pl.: tulajdoni arányokat és minőséget), valamint a tulajdonosok, vállalatirányítók kiemelt közszereplői státuszáról is nyilatkozniuk kell.
Kérjük azokat, akik kaptak adategyeztetési felhívást, hogy ne halogassák ezt a törvény szabta kötelezettségüket, hanem mihamarabb tegyenek ennek eleget, hogy a hatályos jogszabály alapján, 2019. október 31-ét követően őket is zavartalanul kiszolgálhassa pénzintézetünk.
Kérdés esetén kérjük keresse munkatársunkat, aki készséggel segít Önnek!
Kérjük, hogy a személyes adategyeztetésre szíveskedjen magával hozni személyazonosító igazolványát/útlevelét, lakcímet igazoló igazolványát, valamint adóazonosító jelét/adószámát.
Magyar Bankszövetség sajtóközleménye
Testreszabható kezdőoldal
A kezdőoldal az új Oberbank Ügyfélportál kulcsfontosságú része. Itt néhány kattintással, az áttekintő oldal elhagyása nélkül intézheti a legfontosabb internetbank műveleteket. Készítsen egyéni kezdőoldalt a saját igényei szerint.
Útmutató
Pénzügyek
Intézze tranzakcióit néhány kattintással, kezelje számláit, megtakarításait, értékpapírszámláit és más termékeit egy helyen, maradjon közvetlen kapcsolatban banki tanácsadójával.
Megbízások áttekintése
A megbízások áttekintésében megtekintheti a benyújtott megbízások státuszait, valamint rendszeres átutalásokat, sablonokat és az elmentett kedvezményezetteket kezelheti.
Útmutató
Tranzakciók rögzítése egy felületen
Új megbízás rögzítése során a bevitt adatok alapján (értéknap, tranzakció devizaneme, kedvezményezett bankszámlaszám, kedvezményezett ország stb.) a rendszer automatikusan eldönti a benyújtandó megbízás típusát, így azt külön megjelölni nem szükséges.
Egyéni számlamegnevezések
A jobb átláthatóság, megkülönböztetés érdekében nevezze el számláit például „munkabérszámla" és „háztartási ktg. számla” néven. A megnevezéseket bármikor módosíthatja.
Intuitív és egyszerű kezelhetőség
Utaljon „Drag&Drop” módszerrel. Ehhez húzza a terhelendő számlaszámot a másikra. Ezután automatikusan megnyílik a tranzakciós felület, ahol megadhatja az átutalás adatait. A rendszer által ismert adatok, például a kedvezményezett IBAN számlaszáma, automatikusan betöltődnek.
Partnerek mentése
Mentse a kedvezményezetteket, akiknek gyakrabban utal, a partnerek közé. Később elég a név első két betűjét megadni, és az Oberbank Ügyfélportál automatikusan javaslatot ad az elmentett kedvezményezettekre. A kiválasztást követően az eltárolt adatok betöltődnek az utalási adatokat is tartalmazó felületen.
Inkasszó megbízás
Nyitott követelései vannak üzleti partnerei felé? Az Oberbank üzleti ügyfélportál (internet banking) segítségével egyszerűsítheti életét. Inkasszó megbízással a követelések egyszerűen és határidőre beszedhetőek a fizetésre kötelezettől. A „pénzügyek” kategóriában adhat új inkasszó megbízást. Válassza ehhez az „Új megbízás/inkasszó megbízás” menüpontot.
Elektronikus postafiók
Az Oberbank elekktronikus postafiókja a hagyományos papír alapú dokumentumküldés alternatívája.
XS2A interface (PSD2)
Here you will find information about the test possibilities of the XS2A interface.