Oberbank Security App

Megbízások kényelmes és biztonságos jóváhagyása az Oberbank Security App segítségével.

 

  • Biztonságos & egyszerű
  • xTAN-kódok megadása nélkül
  • Lényeges információk megjelenítése a megbízások jóváhagyása során

 

Útmutató Security App / Telepítés 

Security App mobilapplikáció / Átutalás

Oberbank Security App

Miért előnyös Önnek?

Az Oberbank Security App segítségével a megbízások jóváhagyása még kényelmesebb és biztonságosabb. A rögzített megbízást egyszerűen erősítse meg az Oberbank Security App alkalmazásban. Az Oberbank Security App-on keresztüli sikeres engedélyezés után kerül további feldolgozásra a megbízás.

 

Nincs szükség xTAN-kódokra

Az xTAN kódok manuális bevitele már nem szükséges, illetve nem fordulhat elő késedelmes xTAN SMS-kézbesítés sem.

 

Több információ a jóváhagyásoknál

A megbízások jóváhagyása során teljeskörű információt kap a Security App-ban a fizetési műveletekről. Így részletesebben tájékozódhat a jóváhagyásra váró megbízásról.

 

Egy felhasználó, több eszköz

A Security App-ot több okostelefonon / táblagépen is használhatja, így rugalmasan kezelheti jóváhagyásait.

 

Több felhasználó, egy Security App

A Security App-ot több felhasználó használhatja. Felhasználónként különböző hozzáférési PIN-kódokat lehet definiálni.

 

Technikai követelmények

Az Oberbank Security App használatához Oberbank Ügyfélportál hozzáférés és Oberbank számla szükséges.

Még nincs Oberbank számlája? Akkor haladéktalanul egyeztessen időpontot a közelében lévő bankfiókban!

Android App

 

Okostelefon Android (legalább 5.0)

operációs rendszerrel

Letöltés

IOS App


Okostelefon IOS (legalább 10.3)

operációs rendszerrel

Letöltés

PC Windows verziók


Windows 7, 32 és 64 bites verzióktól alkalmas

Letöltés

PC MacOS verziók


MacOS 10.12-10.14 verziók alkalmasak

Letöltés

Mennyire biztonságos a Security App?

  • A Security App-ot tetszőlegesen választható
    PIN-kód védi. (SCA ismeret faktor.)
         
  • A Security App okostelefonjához / táblagépéhez számos
    eszközadattal és felhasználói számával kapcsolódik. (SCA birtoklás faktor.)


Ez a két egymástól független elem együttesen alkotja a PSD2 (Payments Service Directive 2), RTS (Regulatory Technical Standards) és SCA (Strong Customer Authentication) jogi követelményeinek megfelelő hitelesítést.

 

Gyakori kérdések

Milyen eszközökkel és operációs rendszerekkel használhatom az Oberbank Security App-ot?

Az Oberbank Security App okostelefonokra / táblagépekre lett optimalizálva. Az App-ot az alábbi operációs rendszerekkel tudja használni:
iOS – 9.3 verziótól
Android – 5.0 verziótól

Az eszköz beállításainál tudja ellenőrizni, hogy melyik iOS vagy Android verzió van telepítve az okostelefonjára / táblagépére.

 

Ügyfélnek kell lennem ahhoz, hogy az App-ot használhassam?

Alapvetően az Oberbank Security App az Oberbank Ügyfélportált használó ügyfelek számára készült, a tranzakciók jóváhagyásához.

 

Miért van szükség telefonra az Oberbank Security App-hoz?

Ahhoz, hogy a Security App kapcsolódhasson az Oberbank Ügyfélportál felhasználói azonosítójához, aktiváláskor szükség van a telefon státuszáról gyűjtött információkra.

 

Új eszközt szeretne használni a Security App hitelesítési eljáráshoz, a régi helyett?

Töltse le az új eszközre Oberbank Security App-ot az iOS/Android áruházak egyikéből, és aktiválja azt, mielőtt megválna a régitől.

 

MIELŐTT új eszközre váltana:

  • Az Oberbank ügyfélportálon a „Beállítások” menüpontban adja hozzá az új eszközt az eszközlistához. Adjon nevet az eszköznek, és engedélyezze az új eszköz aktiválását a régi készülékével.
     
  • Olvassa be a QR-kódot az új eszközzel történő aktiváláshoz. Ezáltal az új eszközt hozzáadta az eszközlistához, és a ""Beállítások"" menüben eltávolíthatja a régi eszközt.
     

Alternatívaként új aktiváló kódot is kérhet az Oberbank technikai ügyfélszolgálatán.

Az Oberbank technikai ügyfélszolgálat hétfőtől péntekig, 09.00-17.00 óra között a +36 1 / 298 29 - 40, +36 1 / 298 29 - 43 telefonszámokon érhető el.

 

Elveszítette vagy ellopták okostelefonját, táblagépét?

  • Ha csak egy eszközt aktivált a Security App-hoz, akkor kódot kódot csak az Oberbank technikai ügyfélszolgálattól kaphat. Az ügyfélszolgálat munkanapokon hétfőtől péntekig, 09.00-17.00 óra között a +36 1 / 298 29 - 40, +36 1 / 298 29 - 43 telefonszámokon érhető el.

    Miután megkapta az aktiváló kódot, manuálisan beállíthatja a felhasználói azonosítót az Oberbank Security App-ban.

    Mikor megjelenik a QR-kód olvasó, kattintson a „manuális"" gombra, és adja meg a felhasználói számát és az aktiválási kódot.

    Ezután adja meg személyes jelszavát, és szükség esetén aktiválja az ujjlenyomat funkciót is.

    Ezt követően a már aktivált eszközhöz való csatlakozást manuálisan törölni kell az Oberbank Ügyfélportálon vagy az Oberbank App-ban a ""Beállítások"" menüpontban.

 

  • Ha a Security App-hoz egynél több eszközt aktivált, és még mindig van legalább egy készüléke, akkor saját maga is beállíthatja az eszközt.

    Lépjen be az Oberbank Ügyfélportál „Beállítások” menübe és adja hozzá az új eszközt az ott található eszközlistához. Adjon nevet az eszköznek, és hagyja jóvá az új eszköz aktiválását az egyik, már regisztrált készülékével

    Olvassa be a QR-kódot az új eszközzel történő aktiváláshoz. Ezáltal az új eszköz hozzáadásra került az eszközlistához, és a ""Beállítások"" menüben eltávolíthatja az elveszett/ellopott eszközt.

 
Alternatívaként új aktiváló kódot is kérhet a technikai ügyfélszolgálat elérhetőségén.

Az Oberbank technikai ügyfélszolgálat munkanapokon hétfőtől péntekig, 09.00-17.00 óra között a +36 1 / 298 29 - 40, +36 1 / 298 29 - 43 telefonszámokon érhető el.

 

Egy felhasználó használhat-e több eszközön Security APP hitelesítő eljárást?

Igen, a Security App-ot több eszközön is (okostelefon, táblagép) aktiválhatja.
 

Új eszköz hozzáadásához lépjen be az Oberbank Ügyfélportál ""Beállítások"" menübe, és adja hozzá az új eszközt az ott található eszközlistához.
 

Adjon nevet az eszköznek, és hagyja jóvá az új eszköz aktiválását az egyik már regisztrált készülékével.
 

Olvassa be a QR-kódot az új eszközzel történő aktiváláshoz. Ezáltal az új eszközt hozzáadta az eszközlistához.
 

Alternatív megoldásként új eszközt az Oberbank App ""Beállítások"" menüben is hozzáadhat.

 

Lehetséges több felhasználói azonosító kezelése Security APP-ban?

Az Oberbank Security App-ban egyszerre több felhasználói azonosítót is kezelhet. A hozzáférésekhez a PIN-kódok biztosítanak védelmet. A funkcióhoz minden felhasználónak aktiválnia kell az Ügyfélportáljában a Security App hitelesítési eljárást.
 

Új azonosító hozzáadásához a Security App-ban válassza a „Új azonosító hozzáadása"" menüpontot, és kövesse az útmutatást.

 

Mit tegyek, ha elfelejtettem a PIN-kódomat a Security APP-ban?

Ha elfelejtette a Security App bejelentkezéshez szükséges PIN-kódot, szíveskedjen hívni a technikai ügyfélszolgálatot munkanapokon hétfőtől péntekig, 09.00-17.00 óra között a  +36 (06)1 / 298 29 - 40, +36 1 / 298 29 - 43 telefonszámok egyikét, a felhasználói száma újraaktiválása érdekében.

 

 

Security App technikai ügyfélszolgálat

+36 1 / 298 29 - 40
+36 1 / 298 29 - 43

 

Hétfő-péntek: 9.00 - 17.00 óra (banki munkanapokon)