Általános tudnivalók

Mik az Oberbank Ügyfélportál technikai követelményei?

Az Oberbank Ügyfélportál (internetbank) bármilyen eszközön (PC, notebook, táblagép, okostelefon) használható. Biztonságtechnikai okokból az Oberbank Ügyfélportál böngészők tekintetében csak bizonyos verziószám felett támogatott. Bejelentkezés előtt automatikusan ellenőrzésre kerül, hogy támogatott böngészőverziót használ-e. Frissítési javaslat jelenik meg amennyiben nem támogatott.

 

Böngésző

Verzió

Firefox

27-es verziótól

Internet Explorer

11-es verziótól

Google Chrome

30-as verziótól

Safari

7-es verziótól

Opera

nincs kifejezett támogatás

Android - Alapértelmezett böngésző

5.0-ás operációs rendszer verziótól

Android - Google Chrome

4.1-es operációs rendszer verziótól & 32-es chrome verziótól

IOS Safari

7.1-es operációs rendszer verziótól

IOS Firefox

nincs kifejezett támogatás 3. fél által fejlesztett böngészőhöz, vagyis nem alapértelmezettként telepített böngészőhöz

 

Az Oberbank Ügyfélportál betöltési sebessége ideje az Ön adatkapcsolatának teljesítményétől függ.

 

Milyen hozzáférési adatokkal tudok bejelentkezni az Oberbank Ügyfélportál felületére?

Az Oberbank Ügyfélportál (internetbank) bejelentkezési felületének megnyitása után felhasználói azonosítójával (pl. 3xxxxxx, 357xxxxx) és jelszavával tud belépni az Oberbank Ügyfélportálba. Biztonsági okokból nem támogatott az automatikus kiegészítés (bejelentkezési adatok mentése), ezért a hozzáférési adatokat minden bejelentkezéskor meg kell adni.

 

Mi az "Első belépés" funkció, és mikor kell ezt elvégezni?

Kizárólag új felhasználói azonosító aktiválásához szükséges az "Első belépés" 4 lépésből álló folyamatát elvégezni. Az első belépés során van lehetőségünk létrehozni személyes hozzáférési PIN-kódunkat is.

 

Mit tegyek, ha az oldalak nem jelennek meg helyesen?

A hiba elhárításához az alábbiakat javasoljuk:   

  • Logout segítségével jelentkezzen ki az Ügyfélportálból, majd indítsa újra a böngészőt.
  • A böngésző speciális beállításoknál (internetopciók\beállítások):
  • általános \ gyorsítótár (ideiglenes fájlok) törlése
  • a cookie-k törlése

 

A fizetési megbízásokat aznap feldolgozzák?

Megbízástípusok

Befogadási határidő

SEPA 16:30 óra

Külföld EUR-ban

14:00 óra

Külföldi más devizában

14:00 óra konverzióval*

14:00 óra konverzió nélkül*

sürgős SEPA (belföldi)

-

sürgős SEPA (nemzetközi)

-

sürgős belföldi

15:30 óra

sürgős külföldi

10:00 óra

*kizárólag a következő devizanemekre vonatkozik: USD, CAD, CHF, GBP, HUF, CZK

 

 

Pénzügyek

Módosítható a "Pénzügyek" menüponton belüli elrendezés és megjelenés?

A "Pénzügyek" menüpont szerkesztési módjában módosíthatja a termékek sorrendjét kategóriánként, a termékek nevét, meghatározhatja a főszámlát és elrejthet bizonyos termékeket.
A termékekeket lista- vagy mozaikszerűen is megjelenítheti. 

Útmutató

 

Hogyan tudok a saját bankszámláim között átvezetni?

Átvezetést akár „Drag&Drop” funkcióval tud végrehajtani. Ehhez húzza a terhelendő bankszámlaszámot a másikra.
Megjegyzés: Ez a funkció csak az engedélyezett számlatípusoknál működik.

 

Hogyan tudom megtekinteni a számlakivonatokat?

A számlamozgások megtekintéséhez kattintson a listában a számlatulajdonosra /számlatípusra.

 

 

Tranzakciók

Mit érdemes tudni az Azonnali Fizetési Rendszerről (AFR) - érvényes 2020. március 2-től

Lényegre törő, nem teljes körű ügyféltájékoztatónkat a következő linken érheti el.
 

További tájékoztatást és részletes információkat az MNB honlapján talál: https://mnb.hu/azonnalifizetes.

 

Mit értünk rendelkezésre álló egyenleg alatt?

Az az összeg, amely felett számlatulajdonosként rendelkezhet. A számlaegyenlegből és az engedélyezett folyószámlahitelkeretből áll.

 

Mi történik, ha rákattintok a „Hozzáadás befejezetlen megbízáshoz" gombra? Teljesítve lesz az átutalás?

Nem. A rögzített megbízásai így automatikusan a Megbízások áttekintése / Befejezetlen megbízások között lesznek elmentve illetve feltűntetve. Egyenként aláírhatja a kívánt megbízásokat, vagy kijelöléssel egyszerre több megbízást küldhet be.
Megnyílik egy másik ablak, ahol a megbízás(ok) újra módosítható(k), majd jóváhagyható(k). Csak ezt követően véglegesíthető az átutalási megbízás.

 

Mit tehetek, ha a (nyomtatási) képernyőkép egy része le van vágva?

Válassza a Fájl / Nyomtatás mezőben a fekvő formátumot, vagy csökkentse a böngésző betűméretét: Internet Explorer: Nézet / Nagyítás

 

Hogyan tudom törölni az átutalást, ha már megbízást adtam rá?

Azok a megbízások, amelyeket az Oberbank Ügyfélportálon keresztül aznapi teljesítésre nyújtott be, Ügyfélportálon keresztül már nem vonhatóak vissza. Jövőbeni időpontra benyújtott megbízások az elfogadott teljesítési napot (értéknapot) megelőző munkanap végéig továbbra is törölhetők.

 

Meddig lehetséges a rendszeres átutalási megbízás módosítása?

A rendszeres átutalási megbízás az első teljesítési értéknapot megelőző napig módosítható. A kb. 18.00 órakor történő begyűjtést követően a következő teljesítési nap jelenik meg értéknapként. Ha ez a dátum visszaállításra kerül, a módosított rendszeres átutalási megbízás a feldolgozó rendszer szerinti következő esedékességi értéknapon ismét teljesül. Az összes többi változtatás a következő teljesítési értéknapon lesz figyelembe véve.

 

 

Megbízás áttekintése

Hol tudom szerkeszteni az állandó megbízásokat, sablonokat és partnereket?

Állandó megbízásait / sablonjait / partnereit a "Megbízások áttekintése" / "Karbantartás" menüpont alatt találja.

 

Mit lehet tenni a megbízások terén?

"Új megbízás" rögzítésekor lehetőség van arra, hogy a megbízásokat a "Hozzáadás befejezetlen megbízáshoz" gombbal a "Megbízások áttekintése" / "Befejezetlen megbízások"-hoz mentse ideiglenesen, és egy másik időpontban írja alá őket.

 

Hol találok információt a végrehajtott tranzakciókról?

A végrehajtott tranzakciókat a "Megbízások áttekintése" / "Státusz" alatt találja.