Oberbank Banking App

Az új Oberbank App mobilalkalmazás segítségével elektronikus banki szolgáltatásaink a nap minden órájában rendelkezésére állnak. Gyorsan és könnyedén kezdeményezhet utalásokat, hozzáférhet egyenlegéhez és számlainformációjához.

 

  • banki ügyletek bárhol, bármikor *
  • saját számlák közötti átvezetés pillanatok alatt
  • beküldött megbízások nyomon követése
  • időpont egyeztetési lehetőség a banki kapcsolattartóval

 

Időpont egyeztetése

Az új Oberbank App mobilalkalmazás segítségével elektronikus banki szolgáltatásaink a nap minden órájában rendelkezésére állnak.

Az Oberbank App letöltéséhez és használatához iOS 9.0+ vagy Android 4.0+ alkalmas készülékre van szükség.

 

A banki funkciók csak az eBanking rendszeren keresztül aktivált Oberbank számlán (magyar, osztrák, német, cseh vagy szlovák) keresztül, az eBanking hozzáférési adatok megadásával érhetőek el.

 

Még nem rendelkezik Oberbank számlával? Ez esetben kérjen időpontot az Önhöz legközelebb lévő fiókunkban!

 

Amennyiben meglévő számlához szeretne eBanking szolgáltatást, úgy forduljon közvetlenül banki tanácsadójához.

Mennyire biztonságos az Oberbank App?

Az Oberbank App többszörösen megbízható.

 

  • Felhasználói azonosító és PIN a személyes adatok védelme érdekében.
     
  • Biztonsági minta és autorizációs eljárás megkövetelése az átutalást megelőzően.
     
  • Átutalási limit 500.000,- HUF.
     
  • Automatikus kiléptetés segítségével 30 percet követően a rendszer kilépteti, amennyiben megfeledkezik a kijelentkezésről.
     
  • Felhasználói ill. Számlaadatok nem kerülnek az applikációban tárolásra.
Az Oberbank App többszörösen megbízható.

Funkciók áttekintése

Pénzügyek

A pénzügyi áttekintés funkcióval könnyedén ellenőrizheti számlaegyenlegét, illetve a számlán történt tranzakcióit. **

Átutalás

Magyarországon könnyedén indíthat belföldi forint átutalásokat. Megjegyzés: Tranzakciók kizárólag csak xTAN eljárással és biztonsági minta megadásával indíthatóak.

Banki tanácsadó

Bejelentkezést követően a banki oldalon szerepelnek az Ön személyes ügyfélkapcsolattartójának adatai, és a technikai ügyfélszolgálat elérhetősége.

Bankautomata- és fiókkereső

A kereső segítségével gyorsan megtalálhatóak az Önhöz legközelebb lévő bankfiókok és bankautomaták.

Országra vonatkozó információk

A funkció segítségével többi országra vonatkozó információkhoz (pénznem, átváltási árfolyam, bankkártya elfogadás) juthat.

Bankkártya zárolása

Amennyiben bankkártyája elveszett, vagy illetéktelen kezekbe került, esetleg visszaéltek annak adataival, úgy rendelkezésre állnak a megfelelő elérhetőségek.

 

* Technikai feltétel: Internetkapcsolat és eBanking-hozzáférés. iOS- vagy Android-rendszeren futó Oberbank App.
** Kizárólag lakossági hitelkártyák

Gyakori kérdések

 

Milyen készülékkel és alkalmazással tudom az Oberbank applikációt használni?

Az Oberbank applikációt okostelefonokra optimalizálták. Az App használatához a következő operációs rendszerek egyike szükséges:

iOS - 8.0 verziótól
Android - 4.0 verziótól
Készülékén a „Beállítások“ alatt ellenőrizheti, hogy melyik iOS- vagy Android verzió került telepítésre.

 

Oberbank ügyfélnek kell lennem, hogy az applikációt használhassam?

Az Oberbank App-et alapvetően azoknak kínáljuk, akik  az Oberbank eBanking szolgáltatását használják Magyarországon, Ausztriában, Csehországban, Németországban és Szlovákiában. A bankspecifikus funkciókat csak meglévő ügyfeleink tudják igénybe venni. Az App szolgáltatási részét (valuta-kalkulátor, országokra vonatkozó pénzügyi információk, bankfiók- és bankautomata keresés, stb.) pedig bárki használhatja. A funciók országonként eltérőek lehetnek.

 

Miért nem találom az applikációt bizonyos online áruházakban?

Az applikációt adott esetben azért nem találja az áruházban (App Store/Play Áruház), mert az okostelefon kamerája az autofókusz funkciót nem támogatja, vagy pedig a készüléke nem rendelkezik a megfelelő operációs rendszerrel.

 

Az Oberbank szolgáltatásainak eléréséhez szükség van külön jóváhagyásra?

Nem, valamennyi klasszikus Oberbank eBanking felhasználó Magyarországon, Ausztriában, Németországban, Csehországban és Szlovákiában a személyes bejelentkezési kódjával használhatja a banki szolgáltatásokat az applikáción keresztül. Azon ügyfeleink számára, akik még papír alapú TAN eljárást használnak, nem elérhetők az átvezetés és átutalás funkciók.

 

Milyen adatokat kell megadnom az applikációba való bejelentkezéshez?

eBanking AT: Az Ön eBanking felhasználói jele  'ELDBE01V XVXXXXXX' és az eBanking PIN-kód.
eBanking DE/SK/CZ/HU: Az Ön eBanking felhasználói száma + eBanking PIN-kódja. Mindkét adatot az eBanking aktiválásához szükséges PIN borítékban kapta meg.

 

Hogyan állíthatom be a biztonsági mintát és miért van erre szükség?

Első bejelentkezés során egy személyes biztonsági mintát kell megadni. Ehhez legalább 4 pontot megszakítás nélkül kell öszekötni, majd ugyanezt a mintázatot még egyszer megismételni.

 

Ezzel a funkcióval akadályozza meg, hogy jogosulatlan személyek hozzáférjenek az Ön App-jéhez, amikor be van jelentkezve. A biztonsági mintával beállít egy jelkombinációt, mellyel a zárolást feloldhatja. IOS rendszeralkalmazás esetén alternatívaként az ún. Touch ID (ujjlenyomat-azonosító) is használható.

 

Van beállítva átutalási limit az applikációban?

Igen, az App-ben van egy tranzakciós limit. Magyarországon ezt a felső határt 500.000 Ft-ban határoztuk meg. Ausztriában, Németországban és Szlovákiában 1.500 €-ban, Csehországban pedig 40.000 CZK-ban. A limit módosításához kérje banki tanácsadója segítségét.

 

Mire érdemes figyelnem IBAN szkennelés során?

Az IBAN olvasók megfelelő használatához az okostelefon kamerájának meg kell felelnie egy bizonyos minőségi követelménynek. Emiatt az olvasók nem minden készüléknél működnek tökéletesen. A szkenneléshez az IBAN-t egy bejelölt mezőn belül kell a kamera elé helyezni és az okostelefont mozdulatlanul kell rajta tartani. Az IBAN a kamera élesre állását követően automatikusan szkennelésre kerül.

 

Akadálymentes az applikáció?

Az Oberbank App klasszikus navigációján felül ügyfeleinknek az ún. Accessibility módot biztosítjuk. Ez a mód fogyatékkal élő ügyfeleink szükségleteinek megfelelően lett kifejlesztve. Amennyiben az okostelefonon aktiválásra kerül, az Oberbank App automatikusan ún. Accessibility módban működik.