Oberbank Security App
Megbízások kényelmes és biztonságos jóváhagyása az Oberbank Security App segítségével.
- Biztonságos & egyszerű
- xTAN-kódok megadása nélkül
- Lényeges információk megjelenítése a megbízások jóváhagyása során
Útmutató Security App / Telepítés
Security App mobilapplikáció / Átutalás
A legfrissebb verziókat a Technikai követelmények pont alatt találja.
Kérjük, mobileszköz cseréje esetén forduljon eBanking / Ügyfélportál csoportunkhoz e-mailen EBSupport_HU@oberbank.hu vagy telefonon +36 1 298 29 10.
Kérjük, amennyiben a Security App-et több eszközön is aktiválni kívánja,
forduljon eBanking / Ügyfélportál csoportunkhoz e-mailen: EBSupport_HU@oberbank.hu vagy telefonon: +36 1 298 29 10.
Security App technikai ügyfélszolgálat
+36 1 / 298 29 - 40
+36 1 / 298 29 - 43
Hétfő-péntek: 9.00 - 17.00 óra (banki munkanapokon)
Miért előnyös Önnek?
Az Oberbank Security App segítségével a megbízások jóváhagyása még kényelmesebb és biztonságosabb. A rögzített megbízást egyszerűen erősítse meg az Oberbank Security App alkalmazásban. Az Oberbank Security App-on keresztüli sikeres engedélyezés után kerül további feldolgozásra a megbízás.
Nincs szükség xTAN-kódokra
Az xTAN kódok manuális bevitele már nem szükséges, illetve nem fordulhat elő késedelmes xTAN SMS-kézbesítés sem.
Több információ a jóváhagyásoknál
A megbízások jóváhagyása során teljeskörű információt kap a Security App-ban a fizetési műveletekről. Így részletesebben tájékozódhat a jóváhagyásra váró megbízásról.
Egy felhasználó, több eszköz
A Security App-ot több okostelefonon / táblagépen is használhatja, így rugalmasan kezelheti jóváhagyásait.
Több felhasználó, egy Security App
A Security App-ot több felhasználó használhatja. Felhasználónként különböző hozzáférési PIN-kódokat lehet definiálni.
Technikai követelmények
Az Oberbank Security App használatához Oberbank Ügyfélportál hozzáférés és Oberbank számla szükséges.
Még nincs Oberbank számlája? Akkor haladéktalanul egyeztessen időpontot a közelében lévő bankfiókban!
PC Windows verziók
PC MacOS verziók
Mennyire biztonságos a Security App?
- A Security App-ot tetszőlegesen választható
PIN-kód védi. (SCA ismeret faktor.)
- A Security App okostelefonjához / táblagépéhez számos
eszközadattal és felhasználói számával kapcsolódik. (SCA birtoklás faktor.)
Ez a két egymástól független elem együttesen alkotja a PSD2 (Payments Service Directive 2), RTS (Regulatory Technical Standards) és SCA (Strong Customer Authentication) jogi követelményeinek megfelelő hitelesítést.
Gyakori kérdések
Az Oberbank Security App okostelefonokra / táblagépekre lett optimalizálva. Az App-ot az alábbi operációs rendszerekkel tudja használni:
iOS – 13.0 verziótól
Android – 8.1 verziótól
Az eszköz beállításainál tudja ellenőrizni, hogy melyik iOS vagy Android verzió van telepítve az okostelefonjára / táblagépére.
Alapvetően az Oberbank Security App az Oberbank Ügyfélportált használó ügyfelek számára készült, a tranzakciók jóváhagyásához.
Ahhoz, hogy a Security App kapcsolódhasson az Oberbank Ügyfélportál felhasználói azonosítójához, aktiváláskor szükség van a telefon státuszáról gyűjtött információkra.
Igen, a Security App-ot több eszközön is (okostelefon, táblagép) aktiválhatja.
Kérjük, amennyiben a Security App-et több eszközön is aktiválni kívánja,
forduljon eBanking / Ügyfélportál csoportunkhoz e-mailen: EBSupport_HU@oberbank.hu vagy telefonon: +36 1 298 29 10.
Az Oberbank Security App-ban egyszerre több felhasználói azonosítót is kezelhet. A hozzáférésekhez a PIN-kódok biztosítanak védelmet. A funkcióhoz minden felhasználónak aktiválnia kell az Ügyfélportáljában a Security App hitelesítési eljárást.
Új azonosító hozzáadásához a Security App-ban válassza a „Új azonosító hozzáadása"" menüpontot, és kövesse az útmutatást.
Ha elfelejtette a Security App bejelentkezéshez szükséges PIN-kódot, szíveskedjen hívni a technikai ügyfélszolgálatot munkanapokon hétfőtől péntekig, 09.00-17.00 óra között a +36 (06)1 / 298 29 - 40, +36 1 / 298 29 - 43 telefonszámok egyikét, a felhasználói száma újraaktiválása érdekében.
Ön egy számsort az Oberbank Technikai ügyfélszolgálat segítségével kaphat. Ez hétfőtől péntekig, banki munkanapokon 9.00 – 17.00 óráig a +36(06)1 298 2940, +36(06)1 298 2943-as telefonszámokon, vagy az ebsupport_hu@oberbank.hu email címen érhető el.
Miután a számsort a banki tanácsadóján keresztül megkapta, manuálisan beállíthatja a Security App szolgáltatását. Amint megjelenik a QR-kód olvasó (okostelefonoknál), kattintson a „manuális bevitel” gombra és írja be a felhasználó azonosítóját és a megkapott számsort. Majd PIN-kódot adjon meg, ha szükséges aktiválja az ujjlenyomat/arc-azonosítót.
A „régi” eszközzel levő eszközkapcsolatot ezt követően törölni kell az Oberbank ügyfélportál vagy az Oberbank App alkalmazás „beállítások” részében.