Oberbank eBanking

Bárhol is legyen, gyorsan és kényelmesen jut hozzá az aktuális számlainformációkhoz.

 

Előnyei:

  • Felhasználóbarát
  • A világ bármely részén hozzáférhető
  • A nap 24 órájában
  • Biztonságos autorizálási folyamat mobiltelefonon keresztül (xTAN)
  • Ingyenes használat

 

Időpont egyeztetése

Bárhol is legyen, gyorsan és kényelmesen jut hozzá az aktuális számlainformációkhoz.

Attól függően, hogy milyen gyakran szeretné használni az eBanking-et, a private és a business verzió közül választhat.

 

  • Aktuális számlainformációk lekérdezése számlaegyenleg/kivonatok  
  • Belföldi egyedi átutalásokra és terhelésekre szóló megbízás
  • Külföldi átutalásokra szóló megbízás
  • Jövőbeli értéknapos átutalási megbízások (legfeljebb 28 napra előre)
  • Időszakos megbízások lebonyolítása
  • Megbízási minták mentése, változtatása vagy törlése
  • A megbízások státuszának ellenőrzése
  • A kedvezményezett adatainak kezelése 

 

eBanking business az eBanking private funkciói mellett a következőket nyújtja

  • Belföldi azonnali megbízások indítása (VIBER)
  • Külföldi egyedi és csoportos megbízások indítása
  • Megbízások importja rögzített formátumban
  • Számlakivonatok exportja

 

Országok / Nyelvismeret
Németország / német
Szlovákia / német és szlovák
Csehország / német és cseh
Magyarország / német és magyar


Műszaki feltételek
PC internet csatlakozással (javaslatunk: MS Explorer a 8, 9 verzió, vagy Firefox 10 legalább a Windows XP, Vista, 7 vagy ennél magasabb fokozat).

Gyakran ismételt kérdések

Mennyi időt vesz igénybe egy eBanking számla elkészítése?

Kb. öt munkanapot.

 

Mennyi ideig archiválják a korábbi számlakivonatokat?

A számlakivonatok legfeljebb 12 hónapig állnak visszamenőleg rendelkezésre.

 

Mennyi ideig archiválják az „elküldött megbízások” alatt szereplő fizetési megbízásokat?

50 napig.

 

Online kell maradni regisztráció / forgalom lekérdezése alatt?

Igen.

 

Mikor van a könyvelés zárása?

  • A belföldi megbízásokat és a sürgősségi átutalásokat tárgynappal könyveljük, amennyiben azok legkésőbb 15.00 óráig feladásra kerülnek.
  • A külföldi átutalások idegen valutában 10.00 óráig, EUR-ban 10.00 óráig tárgynappal kerülnek feldolgozásra.

 

A résztvevői számot és a PIN-kódot minden bejelentkezésnél meg kell adjam?

Igen. Ezek azok az azonosító jelek, amelyekkel Ön a bank számítógépe előtt igazolja magát. Biztonsági okokból nem tanácsos a kódokat a merevlemezen tárolni (az automatikus tárolást célszerű deaktiválni).

 

Mit tegyek, ha a mobil-telefonszámom megváltozott?

Vegye fel a kapcsolatot a számlavezetéssel és adja meg új telefonszámát. Az Oberbank munkatársai szívesen előkészítik az ehhez szükséges dokumentumokat.

 

Mi az eljárás a rendszerből történő kizárás esetén? (három hibás PIN/xTAN beadási kísérlet miatt Ön kizárta magát a rendszerből)

Vegye fel a kapcsolatot a számlavezetéssel, a számlavezetés elvégzi az azonosítást és emailben vagy telefonon közli a Support-tal a kizárás tényét.
Közvetlenül hívja fel az Electronic Banking Hotline-t,  a jogosultság formaságoktól mentes írásbeli igazolása aláírással és a számlaszám és résztvevői szám megadása faxon.

 

Milyen költségek merülnek fel az eBanking-gel kapcsolatban?

  • Milyen költségek merülnek fel az eBanking-gel kapcsolatban?
  • havi szolgáltatási díj a business-csomaggal kapcsolatban: (750,- HUF)
  • tranzakciós díj: a kondíciós lista szerint
  • a PIN közvetlen kiküldésének költségei: jelenleg díjmentes
  • a sztornírozás költségei: jelenleg díjmentes
  • aktiválás: jelenleg díjmentes

 

Miért jelenik meg minden bejelentkezéskor a biztonsági figyelmeztetés?

A régebbi operációs rendszerek esetében (pl. Microsoft Windows 2000 vagy Microsoft Windows ME) az A-Trust törzstanúsítvány aktualizálását manuális úton kell elvégezni. A telepítés leírása a honlapon az eBanking HU / Biztonság alatt található.

 

Megváltoztathatom a megbízó nevét?

Nem.

 

A MultiCash előnyei – az eBanking előnyei

A MultiCash előnyei:

  • költségtakarékos offline üzemmód
  • bankokat és országhatárokat átívelő szolgáltatás

 

Az eBanking előnyei:

  • minden internet hozzáféréssel rendelkező PC-vel el lehet érni a számlát (munkahelyen, internet kávézóban nyaralás alatt, stb.)
  • nincs szükség szoftverre, az Oberbank honlapon keresztül be lehet lépni

 

Lehet egy átutalást törölni?

Csak határidős átutalások esetében van erre lehetőség.

 

 

Electronic Banking Support

Technikai kérdések esetén elérhetőségeink a következők:

Hétfő – Péntek: 09:00 – 17:00

 

+36 1 298-2940

+36 1 298-2943

+36 1 298-2976

EBSupport_HU@oberbank.hu

 

Pénzforgalmi kérdésekben kérjük, forduljon számlavezető fiókjához.

Oberbank App

Az új Oberbank App mobilalkalmazás segítségével elektronikus banki szolgáltatásaink a nap minden órájában rendelkezésére állnak.

 

xTAN autorizáció

Egyszerűbb. Biztonságosabb. Gyorsabb. Próbálja ki!

 

Fiókkereső

Találja meg gyorsan és egyszerűen fiókjainkat.