eBanking Biztonság

A biztonságra az Oberbank kiemelt figyelmet fordít az internet és különösen az Oberbank online-banking területén. Az Ön biztonsága érdekében az Oberbank a 128-bit-SSL kódolási rendszert (secure socket layer) alkalmazza.

 

A következőképpen ismerhető fel az internetre történő biztos csatlakozás:

 

  • A teljes eBanking cím: https://banking.oberbank.hu/smartoffice/hu/logon.htm
    Amennyiben a megjenített cím eltér a fent megadottól, kérjük, forduljon az Electronic Banking Support-hoz.
  • https: Az „s“ betű biztos kapcsolatként szerepel az SSL tanúsítványnál (128-bit).
  • Keresőablakának állapotsorában a „lezárt lakat” ikon a szerverünkhöz történt biztonságos csatlakozást jelzi.
  • Az Oberbank eBanking-tanúsítványa ellenőrizhető, ha a „lakat” ikonra kétszer ráklikkel.  Érdemes a számítógépen megjelenő tanúsítványt az Oberbank részletes adatbázisával összehasonlítani.

 

Oberbank eBanking program indítása:

Az Oberbank eBanking kezdő oldalát az Oberbank honlapjáról vagy közvetlenül a http://banking.oberbank.hu linken keresztül érheti el.

 

A bejelentkezés során a két eltérő azonosítási kód megadásával (felhasználói azonosító és személyes azonosító (=PIN)) igazolja, hogy Ön az Oberbank ügyfele. Ezeket a kódokat minden egyes belépésnél újra meg kell adni!

 

Autorizálás:

Az egyes megbízások aláírására az Oberbank a következő lehetőségeket ajánlja:

 

xTAN
 Az xTAN (extended TAN) autorizálási eljárás azon ügyfelek részére, akiknek mobiltelefonjuk van. SMS-ben kap (Short Message Service) egy xTAN üzenetet, ami csak az adott tranzakcióra érvényes. Mivel az SMS-ben a tranzakció adatait is rögzítjük, rögtön látja, hogy az adott megbízás rendben megérkezett-e hozzánk.

 

TAN

Egy borítékban 100 tranzakciós számot küldünk el az Ön részére, melyből minden egyes szám egy alkalommal, egy tranzakcióhoz használható fel. Ezután a felhasznált TAN szám érvényét veszti. A számok tetszés szerinti sorrendben használhatóak, de ne feledje, egy tanszámot hagyjon meg a következő TAN számlista lekérésére!

 
Oberbank eBanking program befejezése:

Az eBanking program befejeztével kérjük, minden alkalommal használja a „Befejezés” menüpontot az azonnali és biztonságos kilépés érdekében. Amennyiben az eBanking kapcsolat során 15 percen keresztül érzékelhető aktivitás (egy gombra, vagy menüpontra történő kattintás), a kapcsolat (a következő kattintásnál) biztonsági okokból automatikusan megszakad!   

 

Oberbank eBanking zárolása:

Ha háromszor hibásan adta meg a PIN vagy TAN/xTAN kódot, az Ön biztonsága érdekében az Oberbank eBanking automatikusan zárolásra kerül. A zárolások feloldása érdekében forduljon ügyfélreferenséhez vagy az Electronic Banking Support-hoz.

Electronic Banking Support

Technikai kérdések esetén elérhetőségeink a következők:

Hétfő – Péntek: 09:00 – 17:00

 

+36 1 298-2940

+36 1 298-2943

+36 1 298-2976

EBSupport_HU@oberbank.hu

 

Pénzforgalmi kérdésekben kérjük, forduljon számlavezető fiókjához.