eBanking Biztonság
A biztonságra az Oberbank kiemelt figyelmet fordít az internet és különösen az Oberbank online-banking területén. Az Ön biztonsága érdekében az Oberbank a 128-bit-SSL kódolási rendszert (secure socket layer) alkalmazza.
A következőképpen ismerhető fel az internetre történő biztos csatlakozás:
- A teljes eBanking cím: https://banking.oberbank.hu/smartoffice/hu/logon.htm
Amennyiben a megjenített cím eltér a fent megadottól, kérjük, forduljon az Electronic Banking Support-hoz. - https: Az „s“ betű biztos kapcsolatként szerepel az SSL tanúsítványnál (128-bit).
- Keresőablakának állapotsorában a „lezárt lakat” ikon a szerverünkhöz történt biztonságos csatlakozást jelzi.
- Az Oberbank eBanking-tanúsítványa ellenőrizhető, ha a „lakat” ikonra kétszer ráklikkel. Érdemes a számítógépen megjelenő tanúsítványt az Oberbank részletes adatbázisával összehasonlítani.
Oberbank eBanking program indítása:
Az Oberbank eBanking kezdő oldalát az Oberbank honlapjáról vagy közvetlenül a http://banking.oberbank.hu linken keresztül érheti el.
A bejelentkezés során a két eltérő azonosítási kód megadásával (felhasználói azonosító és személyes azonosító (=PIN)) igazolja, hogy Ön az Oberbank ügyfele. Ezeket a kódokat minden egyes belépésnél újra meg kell adni!
Autorizálás:
Az egyes megbízások aláírására az Oberbank a következő lehetőségeket ajánlja:
xTAN
Az xTAN (extended TAN) autorizálási eljárás azon ügyfelek részére, akiknek mobiltelefonjuk van. SMS-ben kap (Short Message Service) egy xTAN üzenetet, ami csak az adott tranzakcióra érvényes. Mivel az SMS-ben a tranzakció adatait is rögzítjük, rögtön látja, hogy az adott megbízás rendben megérkezett-e hozzánk.
TAN
Egy borítékban 100 tranzakciós számot küldünk el az Ön részére, melyből minden egyes szám egy alkalommal, egy tranzakcióhoz használható fel. Ezután a felhasznált TAN szám érvényét veszti. A számok tetszés szerinti sorrendben használhatóak, de ne feledje, egy tanszámot hagyjon meg a következő TAN számlista lekérésére!
Oberbank eBanking program befejezése:
Az eBanking program befejeztével kérjük, minden alkalommal használja a „Befejezés” menüpontot az azonnali és biztonságos kilépés érdekében. Amennyiben az eBanking kapcsolat során 15 percen keresztül érzékelhető aktivitás (egy gombra, vagy menüpontra történő kattintás), a kapcsolat (a következő kattintásnál) biztonsági okokból automatikusan megszakad!
Oberbank eBanking zárolása:
Ha háromszor hibásan adta meg a PIN vagy TAN/xTAN kódot, az Ön biztonsága érdekében az Oberbank eBanking automatikusan zárolásra kerül. A zárolások feloldása érdekében forduljon ügyfélreferenséhez vagy az Electronic Banking Support-hoz.
Electronic Banking Support
Technikai kérdések esetén elérhetőségeink a következők:
Hétfő – Péntek: 09:00 – 17:00
Pénzforgalmi kérdésekben kérjük, forduljon számlavezető fiókjához.