Álláslehetőség az Oberbankban

Alábbiakban találja az aktuális álláslehetőségeket adott területre és helyszínekre vonatkozóan:

Poradce/Poradkyně pro servisní klienty

Olomouc

Közös célunk:

Co očekáváme od Vás: Týmového ducha s pozitivním přístupem k plnění pracovních úkolů. Komunikativnost, vlastní invenci při rozvíjení vztahů s klienty i neklienty banky, zodpovědnost, loajálnost, serióznost Co můžete očekávat od nás: Aktivní podporu menšího pobočkového týmu. Rozšíření odborné praxe a podporu Vašeho kariérního růstu. Seriózní odměnu a individuální bonus spojený s Vaším výkonem. Řadu zaměstnaneckých výhod.

Legfontosabb feladatok:

  • aktivní přístup při zajištění jednoduchých bankovních operací, základního servisu klienta
  • zodpovědnou práci s nákladním s hotovostí, vč. pokladny (zkouška ČNB výhodou)
Álláshely részleteinek megjelenítése

Tippek az álláspályázathoz

  1. Motivációs levelében hangsúlyozza ki személyiségét és érdeklődését az Oberbank irányába. A motivációs levél a pályázati anyag legszemélyesebb része és általában az elsők között kerül elolvasásra.
     
  2. Alaposan készüljön fel az állásinterjúra. Mutasson érdeklődést az Oberbank iránt, szívesen megválaszoljuk a vállalattal kapcsolatos kérdéseit.