Oberbank Banking App

Az új Oberbank App mobilalkalmazás segítségével elektronikus banki szolgáltatásaink a nap minden órájában rendelkezésére állnak. Gyorsan és könnyedén kezdeményezhet utalásokat, hozzáférhet egyenlegéhez és számlainformációjához.

 

  • banki ügyletek bárhol, bármikor *
  • saját számlák közötti átvezetés pillanatok alatt
  • beküldött megbízások nyomon követése
  • időpont egyeztetési lehetőség a banki kapcsolattartóval

 

Időpont egyeztetése

Az Oberbank App letöltéséhez és használatához iOS 11+ vagy Android 5.0+ alkalmas készülékre van szükség.

 

A banki funkciók csak az eBanking rendszeren keresztül aktivált Oberbank számlán keresztül, az eBanking hozzáférési adatok megadásával érhetőek el.

 

Még nem rendelkezik Oberbank számlával? Ez esetben kérjen időpontot az Önhöz legközelebb lévő fiókunkban!

 

Amennyiben meglévő számlához szeretne eBanking szolgáltatást, úgy forduljon közvetlenül banki tanácsadójához.

Mennyire biztonságos az Oberbank App?

Az Oberbank App többszörösen megbízható.

 

  • Felhasználói azonosító és PIN a személyes adatok védelme érdekében.
  • Biztonsági minta/Face ID, ill. Touch ID és hitelesítési eljárás szükségesek az átutaláshoz.
  • Security App: Megbízások kényelmes és biztonságos jóváhagyása
  • Átutalási limit 500.000,- HUF.
  • Automatikus kiléptetés segítségével 30 percet követően a rendszer kilépteti, amennyiben megfeledkezik a kijelentkezésről.
  • Felhasználói ill. Számlaadatok nem kerülnek az applikációban tárolásra.
  • Belépés a Security App alkalmazás segítségével: Az Oberbank Security App alkalmazásban 90 naponta szükséges a megadott belépési adatok megerősítése.

Funkciók áttekintése

Pénzügyek

A pénzügyi áttekintés funkcióval könnyedén ellenőrizheti számlaegyenlegét, illetve a számlán történt tranzakcióit. **

Átutalás

Magyarországon könnyedén indíthat belföldi forint átutalásokat.

Banki tanácsadó

Bejelentkezést követően a banki oldalon szerepelnek az Ön személyes ügyfélkapcsolattartójának adatai, és a technikai ügyfélszolgálat elérhetősége.

Fiókkereső

A kereső segítségével gyorsan megtalálhatóak az Önhöz legközelebb lévő bankfiókok.

Bankkártya zárolása

Amennyiben bankkártyája elveszett, vagy illetéktelen kezekbe került, esetleg visszaéltek annak adataival, úgy rendelkezésre állnak a megfelelő elérhetőségek.

Kedvezményezett elmentése

Ha az utalási megbízás során bejelöli a „Kedvezményezett mentése“ jelölőnégyzetet, a kedvezményezett automatikusan mentésre kerül a kedvezményezettek közé.

Elektronikus postafiók

A szokványos papíralapú dokumentumok modern alternatívája. A kézbesítés nem csupán gyorsabb, de környezetkímélőbb is egyben.

 

* Technikai feltétel: Internetkapcsolat és eBanking-hozzáférés. iOS- vagy Android-rendszeren futó Oberbank App.
** Kizárólag lakossági hitelkártyák

Gyakori kérdések

 

Milyen készülékkel és alkalmazással tudom az Oberbank applikációt használni?

Az Oberbank applikációt okostelefonokra optimalizálták. Az App használatához a következő operációs rendszerek egyike szükséges:

iOS - 11 verziótól
Android - 5.0 verziótól
Készülékén a „Beállítások“ alatt ellenőrizheti, hogy melyik iOS- vagy Android verzió került telepítésre.

 

Oberbank ügyfélnek kell lennem, hogy az applikációt használhassam?

Az Oberbank App-et alapvetően azoknak kínáljuk, akik  az Oberbank eBanking szolgáltatását használják Magyarországon, Ausztriában, Csehországban, Németországban és Szlovákiában. A bankspecifikus funkciókat csak meglévő ügyfeleink tudják igénybe venni. Az App szolgáltatási részét (valuta-kalkulátor, országokra vonatkozó pénzügyi információk, bankfiók- és bankautomata keresés, stb.) pedig bárki használhatja. A funciók országonként eltérőek lehetnek.

 

Miért nem találom az applikációt bizonyos online áruházakban?

Az applikációt adott esetben azért nem találja az áruházban (App Store/Play Áruház), mert az okostelefon kamerája az autofókusz funkciót nem támogatja, vagy pedig a készüléke nem rendelkezik a megfelelő operációs rendszerrel.

 

Az Oberbank szolgáltatásainak eléréséhez szükség van külön jóváhagyásra?

Nem, valamennyi klasszikus Oberbank eBanking felhasználó Magyarországon, Ausztriában, Németországban, Csehországban és Szlovákiában a személyes bejelentkezési kódjával használhatja a banki szolgáltatásokat az applikáción keresztül.

 

Milyen adatokat kell megadnom az applikációba való bejelentkezéshez?

Az Ön eBanking felhasználói száma + eBanking PIN-kódja. Mindkét adatot az eBanking aktiválásához szükséges PIN borítékban kapta meg.

 

Hogyan állíthatom be a biztonsági mintát és miért van erre szükség?

Első bejelentkezés során egy személyes biztonsági mintát kell megadni. Ehhez legalább 4 pontot megszakítás nélkül kell öszekötni, majd ugyanezt a mintázatot még egyszer megismételni.

 

Ezzel a funkcióval akadályozza meg, hogy jogosulatlan személyek hozzáférjenek az Ön App-jéhez, amikor be van jelentkezve. A biztonsági mintával beállít egy jelkombinációt, mellyel a zárolást feloldhatja. Touch/Face ID (ujjlenyomat-azonosító) is használható.

 

Van beállítva átutalási limit az applikációban?

Igen, az App-ben van egy tranzakciós limit. Magyarországon ezt a felső határt 500.000 Ft-ban határoztuk meg. Ausztriában, Németországban és Szlovákiában 1.500 €-ban, Csehországban pedig 40.000 CZK-ban. A limit módosításához kérje banki tanácsadója segítségét.

 

Mire érdemes figyelnem IBAN szkennelés során?

Az IBAN olvasók megfelelő használatához az okostelefon kamerájának meg kell felelnie egy bizonyos minőségi követelménynek. Emiatt az olvasók nem minden készüléknél működnek tökéletesen. A szkenneléshez az IBAN-t egy bejelölt mezőn belül kell a kamera elé helyezni és az okostelefont mozdulatlanul kell rajta tartani. Az IBAN a kamera élesre állását követően automatikusan szkennelésre kerül.