Oberbank eBanking

Bárhol is legyen, gyorsan és kényelmesen jut hozzá az aktuális számlainformációkhoz.

 

Előnyei:

  • Felhasználóbarát
  • A világ bármely részén hozzáférhető
  • A nap 24 órájában
  • Biztonságos autorizálási folyamat mobiltelefonon keresztül (xTAN)
  • Ingyenes használat

 

Időpont egyeztetése

Bárhol is legyen, gyorsan és kényelmesen jut hozzá az aktuális számlainformációkhoz.

Attól függően, hogy milyen gyakran szeretné használni az eBanking-et, a private és a business verzió közül választhat.

 

  • Aktuális számlainformációk lekérdezése számlaegyenleg/kivonatok  
  • Belföldi egyedi átutalásokra és terhelésekre szóló megbízás
  • Külföldi átutalásokra szóló megbízás
  • Jövőbeli értéknapos átutalási megbízások (legfeljebb 28 napra előre)
  • Időszakos megbízások lebonyolítása
  • Megbízási minták mentése, változtatása vagy törlése
  • A megbízások státuszának ellenőrzése
  • A kedvezményezett adatainak kezelése 

 

eBanking business az eBanking private funkciói mellett a következőket nyújtja

  • Belföldi azonnali megbízások indítása (VIBER)
  • Külföldi egyedi és csoportos megbízások indítása
  • Megbízások importja rögzített formátumban
  • Számlakivonatok exportja

 

Országok / Nyelvismeret
Németország / német
Szlovákia / német és szlovák
Csehország / német és cseh
Magyarország / német és magyar


Műszaki feltételek
PC internet csatlakozással (javaslatunk: MS Explorer a 8, 9 verzió, vagy Firefox 10 legalább a Windows XP, Vista, 7 vagy ennél magasabb fokozat).

Gyakran ismételt kérdések

Mennyi időt vesz igénybe egy eBanking számla elkészítése?

Kb. öt munkanapot.

 

Mennyi ideig archiválják a korábbi számlakivonatokat?

A számlakivonatok legfeljebb 12 hónapig állnak visszamenőleg rendelkezésre.

 

Mennyi ideig archiválják az „elküldött megbízások” alatt szereplő fizetési megbízásokat?

50 napig.

 

Online kell maradni regisztráció / forgalom lekérdezése alatt?

Igen.

 

Mikor van a könyvelés zárása?

  • A belföldi megbízásokat és a sürgősségi átutalásokat tárgynappal könyveljük, amennyiben azok legkésőbb 15.00 óráig feladásra kerülnek.
  • A külföldi átutalások idegen valutában 10.00 óráig, EUR-ban 10.00 óráig tárgynappal kerülnek feldolgozásra.

 

A résztvevői számot és a PIN-kódot minden bejelentkezésnél meg kell adjam?

Igen. Ezek azok az azonosító jelek, amelyekkel Ön a bank számítógépe előtt igazolja magát. Biztonsági okokból nem tanácsos a kódokat a merevlemezen tárolni (az automatikus tárolást célszerű deaktiválni).

 

Mit tegyek, ha a mobil-telefonszámom megváltozott?

Vegye fel a kapcsolatot a számlavezetéssel és adja meg új telefonszámát. Az Oberbank munkatársai szívesen előkészítik az ehhez szükséges dokumentumokat.

 

Mi az eljárás a rendszerből történő kizárás esetén? (három hibás PIN/xTAN beadási kísérlet miatt Ön kizárta magát a rendszerből)

Vegye fel a kapcsolatot a számlavezetéssel, a számlavezetés elvégzi az azonosítást és emailben vagy telefonon közli a Support-tal a kizárás tényét.
Közvetlenül hívja fel az Electronic Banking Hotline-t,  a jogosultság formaságoktól mentes írásbeli igazolása aláírással és a számlaszám és résztvevői szám megadása faxon.

 

Milyen költségek merülnek fel az eBanking-gel kapcsolatban?

  • Milyen költségek merülnek fel az eBanking-gel kapcsolatban?
  • havi szolgáltatási díj a business-csomaggal kapcsolatban: (750,- HUF)
  • tranzakciós díj: a kondíciós lista szerint
  • a PIN közvetlen kiküldésének költségei: jelenleg díjmentes
  • a sztornírozás költségei: jelenleg díjmentes
  • aktiválás: jelenleg díjmentes

 

Miért jelenik meg minden bejelentkezéskor a biztonsági figyelmeztetés?

A régebbi operációs rendszerek esetében (pl. Microsoft Windows 2000 vagy Microsoft Windows ME) az A-Trust törzstanúsítvány aktualizálását manuális úton kell elvégezni. A telepítés leírása a honlapon az eBanking HU / Biztonság alatt található.

 

Megváltoztathatom a megbízó nevét?

Nem.

 

A MultiCash előnyei – az eBanking előnyei

A MultiCash előnyei:

  • költségtakarékos offline üzemmód
  • bankokat és országhatárokat átívelő szolgáltatás

 

Az eBanking előnyei:

  • minden internet hozzáféréssel rendelkező PC-vel el lehet érni a számlát (munkahelyen, internet kávézóban nyaralás alatt, stb.)
  • nincs szükség szoftverre, az Oberbank honlapon keresztül be lehet lépni

 

Lehet egy átutalást törölni?

Csak határidős átutalások esetében van erre lehetőség.

 

 

Electronic Banking Support

Technikai kérdések esetén elérhetőségeink a következők:

Hétfő – Péntek: 09:00 – 17:00

 

+36 1 298-2940

+36 1 298-2943

+36 1 298-2976

EBSupport_HU@oberbank.hu

 

Pénzforgalmi kérdésekben kérjük, forduljon számlavezető fiókjához.

Oberbank App

Az új Oberbank App mobilalkalmazás segítségével elektronikus banki szolgáltatásaink a nap minden órájában rendelkezésére állnak.

 

xTAN autorizáció

Egyszerűbb. Biztonságosabb. Gyorsabb. Próbálja ki!

 

XS2A interface (PSD2)

Here you will find information about the test possibilities of the XS2A interface.

 

Fiókkereső

Találja meg gyorsan és egyszerűen fiókjainkat.